Vad är Ape is Loose (egentligen)?

I min gamla lägenhet skapade jag ett vardagsrum som jag döpte till "Oasen".
Det var en sorts fristad där jag och mina vänner satt och lyssnade på skön avkopplande musik, rökte egyptisk tobak med hjälp utav en vacker vattenpipa, spelade spel samtidigt som vi betraktade palmerna och tavlorna med allehanda behagliga motiv i rummet. Det var ett sorts ställe där man kunde andas ut efter en tuff vecka.

Men Oasen är sedan länge borta och existerar endast i minnets mörka vrå.

Ape is Loose är ersättaren, det är här ni är ska komma när livet känns som tuffast, när er bästa vän vänder er ryggen, när du just fått reda på att du har en månad kvar att leva, det är då Ape is Loose välkomnar er med öppna armar.
I en tid när världen är som mörkast, kom in i detta lilla kryp-in, andas ut, sätt dig tillrätta, låt Ape is Loose tränga in i ditt medvetande likt en blodsugande igel.

Jag, personligen, är blott "the messenger", Ape is Loose är så mycket mer, jag är blott redskapet som får denna blogg och dess egna lilla universum att rulla, att kröka sig kring sin egen axel ytterligare en gång.

När ni nu känner till syftet med denna varma grotta, låt oss fira!

En liten parentes är att jag i statistiken ser att detta ställe har i snitt cirka 40 unika besökare/dag. Dock vet jag inte vem ni alla är men jag gissar på att ni som besöker denna sida kommer tillbaka gång på gång.
Därför anser jag det inte mer än rätt att ni blottar er och visar vem ni är, använd kommentarsfältet till hjälp.
Skriv en rad, kanske ett namn räcker, eller skriv vad som helst. Gör det nu!


Kommentarer
Postat av: WeijanXXX

Hej min vän. eftersom du lägger ner din själ i detta och ger mig ett par minuter av djup och insiktsfull läsning med jämna mellan rum känns det inte mer än rätt att på detta vis berätta för dig att jag tittar in här då och då. Fortsätt dela med dig, jag stöttar dig!

2009-05-14 @ 16:17:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0