BaO

Just nu är jag inte en lika stor spelnörd som jag brukar vara av den enkla anledningen att jag har tröttnat på det.
Jag är en periodare, likt en nykter alkoholist, men i spelväg.
Faktum är att jag endast spelar Call of Duty på regular basis, alla andra spel tröttnar jag på inom en timme.
Vår klan heter BaO, Banjo Outlaws, en utbrytarklan från en större klan som heter Ox. Relationerna fungerade inte med några utav "oxarna" så vi bestämde oss för att göra en kupp och hoppade alla av vid samma tidpunkt en kväll i mars. Där stod Ox och såg förvånade ut när deras bästa spelare bestämde sig för att lämna det sjunkande skeppet. Jag minns det som det var igår.

I BaO huserar några av Sveriges absolut bästa Call of Duty-spelare, däribland mig själv (inget skämt).
Man kan säga att jag är något av en joker inom laget, likt Zlatan kan jag vara osynlig en hel match för att sedan göra helt otroliga grejer.
När jag går in i den rollen med mina vänner från BaO blir jag inte Erik Hag längre, jag blir Dead, rättare sagt BaO Dead!
I BaO huserar även BaO Arizona, en vd från Lomma, vi har BaO J, en lärare från Lund, vi har BaO Pistolero, en tatuerare från Karlstad och slutligen har vi BaO Dansken, en dansk från Staffanstorp.
Sedan har vi några andra så kallade "prospects" också men det är en annan historia.

Faktum är att jag kommer att ha ett uppehåll lite till, men jag har lovat mina BaO-vänner att snart komma tillbaka på banan och jag sviker dem inte.

I år kommer det två spel jag vill ha, det är allt!

Prototype för att det kan vara bisarrt coolt på en 110" duk! Det ser även ut som ett spel man kan spela när man behöver få ut ilska ur kroppen.

 

Det andra spelet är givetvis nya Call of Duty, betitlat Modern Warfare 2 vilket lär bli årets spel. Inte mycket har visats från spelet men den nya trailern som kom ut häromdagen gav mersmak. Dock är väntetiden lång, spelet släpps inte förrän i november.


Kommentarer
Postat av: BaO Anonym

Du är ingen riktig BaO...

2009-05-14 @ 23:36:27
Postat av: Jens/BaO J

Underbar läsning! Det är på tiden att BaO får lite plats i media, vi är ändå ett av Svergies bästa Cod-lag.

2009-05-15 @ 14:44:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0