Hos Maartin

Jag är hemma hos Maartin just nu, slaskar i mig en Krusovice och lyssnar på fenomenala Lars Winnerbäck. (Dock var han bättre förr)
Maartin duschar och ska sedan raka pungen samt bleka sitt anus.
Ikväll gör vi Kävlinge (!), hell fucking yes motherfucking BABY!

Det fullkomligt svämmar över i min mailbox, jag får många frågor om Magnolian bland annat, till er som har ställt denna fråga ska ni få ett svar nu.
Magnolian är i livet, jag har givit den en andra chans. Alla förtjänar en andra chans, är det inte så!?
Men samtidigt vill jag poängtera att om den inte bättrar sig kommer den önska att jag tog dess liv tidigare då jag kommer att ge den en extra plågsam död om så är fallet. Kanske att jag kommer skinnflå den och sedan låta den stå där ett bra tag utan skinn. Smärtan är outhärdlig skulle jag tro.

"Gråa dagar" rullar i stereon men här är det minsann soligt som bara den.

Over and out, bitches!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0