Solglasögon

H&M är en affär för nördar, billigt skit från Kina och totalt opersonligt då hälften av invånarna i det här landet går omkring med kläder från den hemska kedjan.
Det tyder på att man saknar en identitet eller så är man för tråkig för att ens bry sig, något av en zombie, en hjärndöd individ som följer strömmen bara för att det ska vara så.
H&M är för kläder vad Ikea är för möbler, massproducerat skräp och totalt opersonligt, som sagt var.
Enda gången jag vistas i dess lokaler är när jag ska köpa solglasögon, det är faktiskt det enda som är bra att köpa där förutom allehanda tvål och tamponger och gud vet vad. Hårda saker med andra ord, inga mjuka kläder.
Men idag köpte jag i alla fall solglasögon då jag slarvade bort mitt enda älskade par under en danmarksresa för cirka 3 veckor sedan.
Hur som helst, det blev två par.

Ett par "Kanye West"-style-brillor, var inne för 2 år sedan men jag bryr mig inte om trender. Visst är de för roliga? När jag studerar bilden på mig själv, det känns på något vis som om jag bär upp dem.
Först en bild på Kanye, sedan en på mig.





Det andra paret har ett mera klassiskt typsnitt, tanken vandrar tillbaka till 70-talets New York, Donnie Brasco, den typen av killar.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0