Snygga manskroppar

Vissa killar som börjar träna säger antingen, jag vill se ut lite som Brad Pitt i "Fight Club" men man vill ju inte träna för mycket och se ut som Arnold gjorde. Precis som om det är lätt att bygga upp en sådan kropp, jävla idioter.
Brad Pitt är lite för tunn för min smak och ganska späd. Dock verkar han vara en trevlig kille så inget ont om Brad.

Anledningen till att jag har börjat träna är endast för fåfängans skull och inte för hälsan.
Satt och googlade lite manskroppar och hittade tre jag föll lite extra för, två orealistiska mål och ett realistiskt .

Det första orealistiska målet är denna optimala grekiska gud, en perfekt kropp enligt många.
Visst hade det varit kul att glida runt såhär på stranden på Mallorca, insmord i morotsolja och bärandes string.
Helst ska man gå runt med en min som den grekiska guden också, lite sådär macho, butter och överlägsen.
Men det känns orealistiskt, på något sätt.



Mitt andra orealistiska mål är Vin Diesel's kropp. Har varken tid eller pengar för detta. Dessutom saknar jag anabola.
Men visst fan är kroppen vacker! Inte sådär äckligt stor som vissa kroppsbyggare blir efter ett tag, ni vet sådana där som går omkring i mjukisbyxor dygnet runt och bär på sin "shaker", oftast med en IQ runt 80-strecket.
Nej, Vin's proportioner är perfekta, men även detta känns för tufft.
Plus är om man har en röst som Vin Diesel dock.



Mitt realistiska mål är detta utan hakkors.
Jag hörde att Edward Norton tränade 4 månader stenhårt för rollen, från att vara smal till denna lite mer lagom-kroppen.
Han gick upp 10 kilo totalt och under tiden åt han 2 kg kött om dagen plus en massa pasta för att sista månaden endast dricka proteinshakes.
Jag kör en liknande grej nu men jag är ju inte pinn-smal så jag gör det lite annorlunda, dock borde jag komma ganska nära då vi är ganska lika, Edward och jag. To be continued...

Här är Edward med hård min.



Här är jag med hård min.


Kommentarer
Postat av: BaO J

Asbjörn på Bonas brandövning slår allas. Den facebookbilden är bland det sjukaste jag har sett. Kan du inte lägga in den?

2009-05-23 @ 11:53:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0