Slapp jävla mus

Jag hatar min trådlösa mus! Batterierna håller sig inte stilla i musen vilket gör att den stänger av sig i tid och otid.
Det finns inte en enda fördel med en trådlös mus gentemot en sladdmus. Att investera i en trådlös mus är som att vara spelmissbrukare och låna pengar utav en kille med svart skinnjacka och mustasch på en travbana, kostnaden ökar hela tiden eftersom du måste investera i nya batterier hela tiden. Ge mig en enda anledning till att inte slå denna mus i spillror här och nu!?
Jag var tvungen att få ut detta faktum ur min arga kropp angående min slappa jävla mus.

Tags: mus, slapp, fitta, sex, porr, fäbojäntan, falukorv, kuk (raggar besökare till bloggen genom sökmotorer på detta vis, sorry för de tråkiga orden men det är några av de mest sökta av svenskar på nätet, förutom slapp kanske, det är mest ett kul ord.)


Kommentarer
Postat av: BaO J

Sladdar är för noobs. Du är ingen PC-gamer så varför bry sig om musen är sådär.



Där har du min anledning!

2009-05-23 @ 11:47:59
Postat av: lisette

google: slapp mus och du är nummer tre. gratulerar.

2009-06-21 @ 01:27:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0