Ett par modefrågor

Jag läste att några av våra största modebloggare fått dessa frågor så jag intervjuar mig själv med samma frågor.

1. Vilket är vårens hetaste plagg?
Svår fråga, svår fråga. Men varför inte ett par byxor av bra märke, gärna ljusa,.en kortärmad skjorta i finare typsnitt och en bandana på huvudet. Ett par Ray-Ban till det och du är good to go.
För er kvinnor skulle jag vilja säga, en lite längre kjol i starka mönstrade färger, gärna randigt men absolut inte rutigt.
En blus i tunt material på det. Eller varför inte en söt axelbandslös klänning och pumps med höga klackar.
På huvudet fungerar alltid en sjal eller en bandana.

2. Vem inspirerar dig mest?
Oj, svår fråga, svår fråga. Jag har så många inspirationskällor men för att nämna några, Kate Moss, Marilyn Manson, Carl Bildt etc etc.

3. Vilken låt/musikstil skulle passa bra att spela när du går ut på stan i din favoritoutfit? 



4. Vad skulle du helst ha på dig på årets stora vårfest?
Svår fråga. En bandana, linne och guldkedja samt ett par stilettklackar.

5. Vad skulle du absolut inte ha på dig i vår?
Svår fråga, allt kan funka bara man vet hur man ska mixa.

Kommentarer
Postat av: Asbjörn

Känner mig tvungen att kommentera på detta inlägg eftersom jag är så oerhört modemedveten.

Det är mest dina inspirations källor som sticker i ögat.

Det finns så klart inget som Kate Moss har på sig som lockar mig....men det hun har snortat i sig är en helt annan sak.



Marilyn Manson har heller inget på sig som lockar, utom dessa urläckra linser han trallar runt med.



Carl Bildt....vad kan man säga!?...mannen är fulländat mode guru! Blå kostym, röd slips och med sina klassiska glasögon som framhäver hans blåa ögon kan inte bli fel.

2009-05-04 @ 00:52:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0