Nya klädesinköp

En vacker sommarmåndag och jag klev in på det lokala shoppingcentret utan några egentliga förväntningar. Som ni säkert redan vet brukar jag vanligtvis köpa mina kläder över nätet men idag blev det andra "bullar".
Tyvärr är utbudet inte stort trots mängder av butiker och plaggen ser snarlika ut var man än går. Tråkigt men sant!
Alla humanoider ska visst se likadana ut och så är det i ett planlöst samhälle där ingen ska få sticka ut.
Men trots detta gav jag Nova i Lund en ärlig chans. Och visst, man kan hitta en hel del fynd men det gäller att leta ordentligt.

Inköp:

1 dubbelpack boxershorts av märket Björn Borg, standard för de flesta. Pris: 349 kr

1 styck röd no-name t-shirt, inköpt på Carlings (skitbutik). Var inte rädd för att köpa enfärgade t-shirts, med rätt utseénde kan ett sådanr här plagg ge pluspoäng för karisman i slutändan. Röd färg och solbränd hy är oftast en bra kombination som den här bilden verkligen visar. På vintern gömmer man dock den längst in i garderoben för när man har likblek hy är denna t-shirt ingenting att ha. För blott 99 kr anser jag att detta är ett fynd.




1 styck skjorta även den inhandlad på Carlings, 299 kr. Den ska dock returneras imorgon då jag upptäckte en skavank av mindre slag.

1 styck silverfärgad slips av märket Bläck, köpt på MQ. Pris: 299 kr

Min skjorta från Blend inköpt för några veckor sedan är också värd att visas upp här då det är min nya favoritskjorta. Dylika skjortor går även att finna på exempelvis Brothers, dock inte av märket Blend.


Kommentarer
Postat av: Anonym

fy fan carlings suger...inga av deras kläder håller formen efter 1 tvätt.

2009-06-29 @ 22:47:17
Postat av: pistolero

MQ har otroligt bra stretsch t-shirtar av märket "bläck" som de brukar sälja 2 för 299:- om jag inte minns fel, det är ett hett tips för enkla tröjor som håller länge...

2009-06-29 @ 22:53:28
Postat av: Ape is Loose

Vi får väl se vad t-shirten duger till, håller dig uppdaterad efter första tvätten!



mvh

Ape is Loose-redaktionen

2009-07-01 @ 16:46:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0