Dvärgar och blod

Ni förväntar er dvärgar, blod och nakenhet, låt mig se vad er budbärare kan göra, för er vänner, för er.
En snabb sökning på google, med sökorden "nude dwarf", gav mig denna bild på sida 2.
Denna bild fascinerar mig, jag undrar hur den kom till och vad ändamålet med den var. Förutom dvärgen finns det en hel intressant rekvisita utplacerad i studion där. Vad härligt att man kan bli förvånad ibland.



För att tillgodose er törst efter blod ger jag er denna spännande bild på, just det, blodceller.



Nöjda för idag? Tänkte väl det.
Imorgon kommer det bilder på amputerade pensionärer och påkörda djur.
I mitt behov av fler läsare, subscribers, har jag tänkt ta denna blogg till en helt ny nivå, eller inte.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0