Erik fixar: En tavla med hjälp utav cd-omslag

Hur man skapar en helt ok tavla med hjälp utav gamla cd-omslag som ändå bara står i hyllan och väntar på att få dö.

Detta behöver du:
En ram med glas eller plast, i mitt fall är det en Ikearam för 149 kr
54 utvalda cd-omslag du gillar
Häftmassa

Såhär gör du:
Ta ut cd-omslagen från fodralet. Öppna upp ramen, lägg omslagen i den ordning du vill ha, upp och ner. Sätt en liten bit häftmassa på varje omslag, tryck fast baksidan av ramen över allt, hårt så att den fastnar på varje yta. Sätt upp på väggen.


Kommentarer
Postat av: pistolero

cool ide och snyggt vart det...gömmer sig många bra skivor där ser jag=)

2009-07-31 @ 17:09:40
Postat av: Baune

Trevlig och kreativ idé Erik. Om du vill piffa till det lite extra kan jag rekommendera att du limmar små snäckor och/eller makaroner på ramen.

2009-08-01 @ 08:45:20
Postat av: Ape is loose-redaktionen

Snäckor låter trevligt, men makaroner? Det låter lite väl crazy för mig.



mvh

Red.

2009-08-01 @ 09:34:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0