Ett meningslöst inlägg med ett dolt budskap

Tunga gråsvarta regnmoln har uppenbarat sig denna morgon och visar oss hur mycket vatten de har att erbjuda. Det är mycket, verkligen mycket. Jag befinner mig fortfarande i något sorts uppvakandestadie eftersom min nattsömn varit ojämn och otillräcklig.
Anledningen till att jag skriver här just nu är enkel, jag har en ny dator och också ett nytt tangentbord som behöver provas ut ordentligt. Jag är nöjd, faktiskt mycket nöjd. Visst känns dessa bokstäverna, de nya skrivna med det nya tangentbordet, stiligare än tidigare, är det inte så?
Jag älskar nya inhandlade saker, det är nog det bästa som finns, faktiskt.

Övrig meningslös info om dagen som kommer: Jag funderar på om stället borde storstädas idag eller imorgon, funderar också på om mygg innehar någon som helst given plats i världen, om de behövs i systemet för att naturen ska fungera, gå runt, och följdfrågan blir naturligtvis också, "Vad tänkte Gud på i sådana fall?".
Ett annat tänkbart scenario är att "den Onde" skapade myggen för att skapa en motpol till Guds egna änglar, små demoniska varelser med förmågan att suga blod och att förorsaka så mycket skada det bara går, en sorts Djävulens hantlangare.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0