Back from vacation!



Jag är tillbaka. Ursäkta, men jag har varit på semester en vecka. Fritt från allt vad dator, mobil och teve heter och ägnat mig åt djupgående analyser utav livets stora frågor. Min slutsats ledde ingen vart men vad fan gör det? Inte ett shit!
Jag har även studerat naturen och det mina vänner, är något som bör studeras mer. Senast jag var i skogen var för 10 år sedan och då överdriver jag med råge. Skogen, är som bekant, fylld utav växter och träd, och det är vackert, så vackert.
En sen kväll lämnade jag grusvägen, gick in bland de orädda sterila granarna och bara stod och lyssnade på ljuden från detta mörkrets hjärta. En frigörande och spirituell upplevelse jag kan rekommendera för eder alla. Jag försökte även lura i min kvinna att äta en flugsvamp, just for the fun of it, men hon vägrade.
Jag besökte även havet på mina resor och det är det bästa jag gjort sedan jag köpte min Affliction-tshirt för 1100 kr.
Havet är blått och stort och ibland kan man se små båtar glida omkring där. Ja det är sannerligen stort, nästan episkt.
Jag har skapat en ny konstform, jag kallar den för Popart. Inte Pop Art, utan Popart. Ett exempel på Popart är verket här uppe, ett självporträtt med namnet "Jag på Pride - Popartstyle".
Senare i veckan kommer ett längre modereportage med tanke på att hösten står för dörren och det är snart , brrr, ruggigt ute. Håll utkik!

Over and out, bitches!

Kommentarer
Postat av: pistolero

hittade du inga mumsiga kantareller på din framfart i skogen?

2009-08-18 @ 13:00:54
Postat av: Kattis

Shyssta bilder! Gillar verkligen makrobilderna! De grå tonerna fungerar asbra!

2009-08-22 @ 13:39:44
URL: http://myravishingworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0