Ape is loose!

Välkomna ska ni vara till min färska blogg här i Cyberspejs intressanta men sjuka boning.
Detta är inte min första blogg utan min andra. Anledningen till att jag skapar en ny är helt sonika att jag känner att jag inte kan stå för mitt tidiga skrivande längre så vi låter den falla i glömska någonstans där Internet är som mörkast.

Hur som helst, det första jag skulle göra när jag skapade denna blogg var att komma på ett lämpligt namn till den.
De första fem namnen jag ville ha var redan upptagna och redan då funderade jag på att lägga ner allt men sedan scrollade jag igenom Windows Media Player för att titta till låtlistan för att komma på något annat häftigt namn till bloggen och jag föll för, just det, Ape is loose! Låten heter egentligen "An Ape is loose" men jag kör lite svengelska och tog bort "An".

Vad ska då denna blogg behandla? Jag gissar på att ni är förväntansfulla till max nu när jag ska berätta detta men lugn, det kommer nu.
Ett återkommande tema kommer vara "Dagens Outfit" där jag helt enkelt kommer presentera vad jag har på mig.
Det är väl egentligen det enda återkommande temat jag kommer på i dagsläget men jag jag kommer även skriva ner mina tankar och funderingar kring diverse ämnen när det faller mig in och eftersom jag är en gud när det gäller musik (dock kan jag inte spela ett jota) kommer jag att rekommendera låtar.
Jag kommer INTE skriva om saker som är ointressanta såsom vad jag åt till middag och jag kommer heller inte skriva hur min avföring såg ut senaste gången jag tömde min tarm.

Avslutar detta premiärinlägg med en låt jag älskar.

Må väl!

/Erik


Kommentarer
Postat av: Kattis

Hej och välkommen!

Här kommer du trivas.

Ha en fin lördag!

2009-04-18 @ 10:21:26
URL: http://kattis11.blogg.se/
Postat av: Ryo

Shit... Verkar som att detta kommer att bli en sjukt fet blogg!!!!

2009-04-18 @ 11:42:26
Postat av: lisette

shit du, verkligen originellt med dagens out-fit... ;) då tycker jag det är mer intressant hur skiten ser ut. =)

2009-04-18 @ 12:05:52
URL: http://lis1e.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0