Morgon

Imorse vaknade jag kl 6.20, solen lyste in genom fönstret och gav sig ifrån ett sådant där "somrigt" ljus som det kan ibland, en fågel sjöng sin morgonsång och jag gick upp.
Jag drog i mig protein och med en nyvunnen energi tog jag min antika cykel utan växlar (det känns dock som om man cyklar konstant i maxväxel på den) och begav mig till stadens nya gym där jag rodde i 7 minuter innan jag var död.
Min kondition är verkligen på topp. Valde istället bandet där jag försökte mig på någon sorts intervallträning i 20 minuter, springa för att sedan gå, advanced stuff. Fortsatte sedan med mage respektive armar, sedan cyklade jag hem i motvind och de 300 sista metrarna påminde jag om någon som håller på att lära sig cykla.

/Erik

Kommentarer
Postat av: Baune

You go girl!!

2009-04-26 @ 08:59:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0