Vansinnet fortsätter!

En demon från avgrunden har tagit min kropp och själ i besinning. Förändringens vindar är i intåg och jag kan inte göra något åt det.
Denna bild togs tidigare idag av en präst som besökte mig i min sjuksäng. Han kom för att fördriva den vansinniga best som tagit över min helgedom men det som istället skedde var att jag började talade flytande latin och sedan spydde jag ner rummet jag befann mig i. Prästen försökte då hälla vigvatten över min besudlade panna men då skrattade jag ett demoniskt skratt för att sedan flyga ut ur rummet i närmare 50 km/h.
Just nu ligger jag ensam och andas tungt här i min nerspydda säng. Alla har övergivit mig.
Frågan är om jag överlever natten.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0