Ikväll

Söndag
Ikväll har jag grillat, ett par kycklingar fick sätta livet till för att man skulle få i sig dagens dos protein. Det smakade bra och annorlunda, jag tror det var magin från min burk spiskummin som gjorde det, det där ni vet, det där lilla extra.

Som ni ser hade dvärgen fel, jag lever i allra högsta grad, starkare än någonsin, han pratade lyckligtvis "bull".
Dock fick jag två mms på min mobil idag, av okända nummer som heller inte gick att spåra upp på Eniro.
Det ena bestod av en bild på en söndertrampad lever, troligtvis från ett lamm (googlade och jämförde levrar på olika djur) och det andra var en bild på en enorm svart penis. Jag gissar att det senare var från ett "fan" men det är såklart en vild gissning.
Jag undrar om händelsen med dvärgen igår och dessa okända mms har något samband, dock har jag inte hittat något som pekar på att så vore fallet.

Jag bär en röd-grå slimfit-shorta av märket "Blend", ett par jeansshorts av sämre märke (samma som igår, ja jag vet, men det är trots allt en alldeles för varm och slö helg) och ett par solglasögon.
Strumpor? I helvete!
Skor? I helvete!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0