Min teknik-och-märkes-bög-vill-ha-just-nu-lista

1. iPhone 3GS
Ge mig den nu, fan i helvete! 9 juli släpps den. För övrigt hatar jag min äckliga Nokia.
Pris: ca 8K



2. Pro-Ject Debut III 
Jag har velat ha en vinylspelare jättelänge nu och denna är så snygg att man får kramp. Mitt största dilemma är dock färgen, vit eller svart?
Pris: 2,5K




3. Canon EOS 5D Mark II
Ganska mycket overkill men vad fan, varför inte?
Info: 21,1 megapixels full formats CMOS-sensor. Bara det bästa är gott nog vid kreativ fotografering. Därför har EOS 5D Mark II en CMOS-sensor med full format (36 x 24 mm). Njut av hisnande vidvinkelvyer, utan beskärnings- eller förstoringseffekter, i den stora ljusstarka sökaren. Omformade pixels minimerar bildbruset och upplösningen på 21,1 megapixels överträffar den standard som krävs av ledande bildbyråer.
Pris: 25K



4. Kris van Assche-sneakers
Från Kris nya kollektion. Dessa släpps i juli och jag vet var man kan köpa dem i Sverige men det tänker jag inte avslöja. Bisarrt snygga! Ser jag någon av er läsare med dessa på innan jag köpt dem kommer jag att hugga av era ben, det är ett löfte.
Pris: ca 3K



5. Affliction-t-shirt tillverkad av bambu
Har inte hittat dessa från några svenska webshops än och det är synd. Men man kan ju alltid beställa från USA.
Pris: 1,5K



6. Adrian Hammond - Hollywood Jeans 
Kommentar överflödig.
Pris: 1,5 K



7. Henri Lloyd - Elston
Jag vill uppgradera min Henri Lloyd-garderob och vad passar då bättre än denna skönhet?
Pris: 1K



8. WAX-jeans
WAX har alltid gjort lite för extrema kläder i mina ögon men dessa jeansen är otroligt vackra.
Pris: 2K



9. Nemesis-klocka
En klocka är vanligtvis en onödig accessoar men när den är så här snygg och billig måste man slå till.
Pris: 1K

10. Playstation 3 och God of War 3
Jag ger mig, efter årets E3 och mer bestämt uppvisningen av "God of War 3" måste jag sälla mig till skaran av PS3-ägare. Har alltid så långt jag kan minnas hatat Sony och deras handkontroll gjord för kvinnor och barn men nu får jag nog fan bita i det sura äpplet ändå.
Pris: 5K


Kommentarer
Postat av: Anonym

Bli inte förvånad om jag kommer glatt skuttandes i dojorna till ljusblå stuprörsjeans och med en skabbig t-shirt till...mmmsnyggt

2009-06-20 @ 21:22:37
Postat av: pistolero

shit vi har verkligen samma smak...vill du gifta dig med mig!

2009-06-21 @ 00:40:22
Postat av: Ape is Loose

Haha Pistolen, det är första gången någon friar till mig, självklart säger jag ja!

2009-06-21 @ 00:49:01
Postat av: Anonym

ända invändingen är mot canon...föredrar själv sony och har siktet ställt på en sony a900 men får hållas med min sony a350 som inte är dum alls!

2009-06-21 @ 23:09:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0