Idag

Lördag
Jag vaknade kl 9.15 i svåra plågor, svetten fullständigt rann av mig, sängen inhandlad på "Härliga Hem" var fylld av levrat blod men jag hade inga sår någonstans på kroppen.
I taket satt en liten dvärg med stora svarta vingar och hans lilla mun gav mig ett hånfullt leende samtidigt som han sa såhär "Du kommer att dö idag". Jag blundade och öppnande åter upp ögonen och då var den lilla bisarra varelsen borta.

Efter det åt jag en god frukost som bestod av tre skivor färsk ananas, en brödskiva med lite smör och en bit skinka på. Avslutningsvis drog jag i mig en burk kvarg, "Kesella" inhandlad på ICA.

Träningspasset efteråt var svettigt och hårt, mina bröstmuskler och biceps fick sig en rejäl omgång, jag kände mig nöjd så då gick jag hem igen.

Det är allt som har hänt idag. Nu blir det en sejour till närmaste strand där vattentemperaturen ska kännas av.
Jag bär en vit långhalsad no-name t-shirt, blåa jeansshorts av sämre märke och ett par solglasögon.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0